U prucessu metabolicu di u corpu umanu hè un prucessu d'ossidazione biologica, è l'ossigenu necessariu in u prucessu metabolicu entra in u sangue umanu attraversu u sistema respiratoriu, è si combina cù l'emoglobina (Hb) in i globuli rossi per furmà l'ossiemoglobina (HbO₂), chì tandu hè trasportatu à u corpu umanu. In u sangue sanu, u percentuale di a capacità HbO₂ ligata da l'ossigenu à a capacità di ubligatoriu tutale hè chjamatu saturazione di l'ossigenu di sangue SpO₂.
Per spiegà u rolu di u monitoraghju SpO₂ in u screening è u diagnosticu di a malatia cardiaca congenitale neonatale. Sicondu i risultati di u Gruppu Collaborativu Naziunale di Patologia Pediatrica, u monitoraghju SpO₂ hè utile per a screening precoce di i zitelli cù a malatia di u cori congenital. L'alta sensibilità hè una tecnulugia di rilevazione sicura, non invasiva, fattibile è raghjone, chì hè degna di prumuzione è di usu in ostetricia clinica.
Attualmente, u monitoraghju di u pulsu SpO₂ hè statu largamente utilizatu in a pratica clinica. SpO₂ hè stata aduprata cum'è un monitoraghju di rutina di u quintu signu vitale in pediatria. A SpO₂ di i neonati pò esse indicatu solu cum'è normale quandu sò sopra à 95%, A deteczione di SpO₂ di u sangue di u nascitu pò aiutà l'infermiera à scopre i cambiamenti in a cundizione di i zitelli in u tempu, è guidà a basa per l'ossigenoterapia clinica.
In ogni casu, in u monitoraghju neonatale di SpO₂, ancu s'ellu hè cunsideratu cum'è un monitoraghju non invasivu, in l'usu clinicu, ci sò sempre casi di ferita di dita causata da u monitoraghju cuntinuu SpO₂. In l'analisi di 6 casi di monitorizazione SpO₂ In i dati di ferite di a pelle di i dita, i motivi principali sò riassunti cum'è seguente:
1. U situ di misurazione di u paziente hà una perfusione povera è ùn pò micca caccià a temperatura di u sensoru attraversu a circulazione di sangue normale;
2. U situ di misurazione hè troppu grossu; (per esempiu, i sole di i neonati chì i pedi sò più di 3.5KG sò troppu grossi, chì ùn hè micca adattatu per a misura di u pede impastatu)
3. Failure à verificà regularmente a sonda è cambià a pusizione.
Per quessa, MedLinket hà sviluppatu un sensor SpO₂ di prutezzione di sopra à a temperatura basatu nantu à a dumanda di u mercatu. Stu sensoru hà un sensor di temperatura. Dopu avè accumpagnatu cù un cable adattatore dedicatu è un monitor, hà una funzione di surviglianza lucale di sopra-temperatura. Quandu a temperatura di a pelle di a parte di monitorizazione di u paziente supera i 41 ℃, u sensoru cesserà di travaglià immediatamente. À u listessu tempu, l'indicatore luminosu di u cable di l'adattatore SpO₂ emette una luce rossa, è u monitore emette un sonu d'alarma, chì incita à u persunale medico à piglià misure puntuali per evità brusture. Quandu a temperatura di a pelle di u situ di surviglianza di u paziente scende sottu à 41 ° C, a sonda riavviarà è cuntinueghja à monitorà e dati SpO₂. Reduce u risicu di brusgiate è riduce u pesu di l'ispezioni regulare di u persunale medico.
Vantaghji di u produttu:
1. Surviglianza Over-temperature: Ci hè un sensor di temperatura à a fine di a sonda. Dopu avè accumpagnatu cù un cable adattatore dedicatu è un monitoru, hà una funzione di surviglianza di a temperatura suprana locale, chì reduce u risicu di brusgiate è riduce a carica di l'ispezioni regulare di u persunale medico;
2. Più còmode d'utilizà: u spaziu di a parte di l'imballaggio di a sonda hè più chjucu, è a permeabilità di l'aria hè bona;
3. Efficace è cunvene: cuncepimentu di sonda in forma di V, posizionamentu rapidu di a pusizione di monitoraghju, cuncepimentu di manicu di cunnessu, cunnessione più faciule;
4. Garanzia di sicurità: bona biocompatibilità, senza lattice;
Tempu di post: 30-aug-2021