A sonda di temperatura hè generalmente divisa in sonda di temperatura di a superficia di u corpu è sonda di temperatura di a cavità di u corpu. A sonda di temperatura di a cavità di u corpu pò esse chjamata sonda di temperatura di a cavità orale, sonda di temperatura di a cavità nasale, sonda di temperatura di l'esofago, sonda di temperatura rectale, sonda di temperatura di u canali di l'orechja è sonda di temperatura di catetere urinariu secondu a pusizione di misurazione. Tuttavia, più sonde di temperatura di a cavità di u corpu sò generalmente usate durante u periodu perioperativu. Perchè?
A temperatura di u core normale di u corpu umanu hè trà 36,5 ℃ è 37,5 ℃. Per u monitoraghju di a temperatura perioperatoria, hè necessariu di assicurà un monitoraghju precisu di a temperatura di u core in quantu à a temperatura di a superficia di u corpu.
Se a temperatura core hè più bassa di 36 ℃, hè una ipotermia accidentale durante u periodu perioperativu.
L'anestesia inibisce u sistema nervu autonomu è riduce u metabolismu. L'anesthesia debilita a risposta di u corpu à a temperatura. In u 1997, u prufessore Sessler Di hà prupostu u cuncettu di ipotermia perioperativa in u New England Journal of medicine, è hà definitu a temperatura di u corpu core sottu à 36 ℃ cum'è ipotermia perioperativa accidentale. L'ipotermia core perioperativa hè cumuna, cuntendu 60% ~ 70%.
L'ipotermia inespettata durante u periodu perioperativu porta una seria di prublemi
A gestione di a temperatura hè assai impurtante in u periodu perioperativu, soprattuttu in u trasplante d'urgani grossi, perchè l'ipotermia accidentale perioperativa porta una seria di prublemi, cum'è l'infezzione di u situ kirurggicu, u tempu prolongatu di u metabolismu di a droga, u tempu di ricuperazione di l'anesthesia prolongatu, parechji avvenimenti cardiovascular avversi, funzione di coagulazione anormali. , permanenza prolongata in spitali è cusì.
Sceglite a sonda di temperatura di a cavità di u corpu adattatu per assicurà a misurazione precisa di a temperatura core
Dunque, l'anestesiologi prestanu più attenzione à a misurazione di a temperatura di u core in a cirurgia à grande scala. Per evitari l'ipotermia accidintali durante u periodu perioperativu, l'anestesiologi generalmente sceglienu un monitoraghju di temperatura adattatu secondu u tipu di operazione. In generale, a sonda di temperatura di a cavità di u corpu serà aduprata inseme, cum'è a sonda di temperatura di a cavità orale, a sonda di temperatura rectale, a sonda di a temperatura di a cavità nasale, a sonda di temperatura di l'esofago, a sonda di temperatura di u canali di l'orechja, a sonda di temperatura di u catetere urinariu, ecc. , membrana timpanica, rectum, vejiga, bocca, nasofaringe, etc.
Per d 'altra banda, in più di u monitoraghju di a temperatura di u core di basa, e misure d'insulazione termale anu ancu esse pigliatu. In generale, e misure d'insulazione termale perioperativa sò divise in insulazione termale passiva è insulazione termale attiva. A posa di l'asciugamani è a coperta appartenenu à e misure d'insulazione termale passive. E misure d'insulazione termale attiva ponu esse divise in l'insulazione termale di a superficia di u corpu (cum'è una manta riscaldante inflatable attiva) è l'insulazione termale internu (cum'è a trasfusione di sangue è l'infuzione di riscaldamentu è u riscaldamentu di fluidu di flussu abdominal), a termometria core cumminata cù l'insulazione termale attiva hè un metudu impurtante. di prutezzione di a temperatura perioperatoria.
Durante u trasplante di rino, a temperatura nasofaringea, a cavità orale è a temperatura di l'esofago sò spessu usati per misurà a temperatura di u core cù precisione. Durante u trasplante di fegatu, a gestione di l'anesthesia è l'operazione anu un impattu più grande nantu à a temperatura di u corpu di u paci. Di solitu, a temperatura di u sangue hè monitorata, è a temperatura di a vejiga hè misurata cù un cateteru di misurazione di a temperatura per assicurà a monitorizazione in tempu reale di i cambiamenti di a temperatura di u corpu core.
Dapoi u so stabilimentu in u 2004, MedLinket hè stata focu annantu à a R & D è a produzzione di cumpunenti di cavi medichi è sensori. E sonde di monitorizazione di a temperatura sviluppate è prodotte in modu indipendenti da MedLinket includenu sonda di temperatura nasale, sonda di temperatura orale, sonda di temperatura esophageal, sonda di temperatura rectale, sonda di temperatura di u canali auriculare, sonda di temperatura di catetere urinariu è altre opzioni. Sè avete bisognu di cunsultà noi in ogni mumentu, pudete ancu furnisce persunalizazione OEM / ODM per risponde à i bisogni clinichi di diversi ospedali ~
Tempu di Postu: Nov-09-2021