A temperatura di u corpu hè unu di i segni basi di a vita. U corpu umanu hà bisognu di mantene una temperatura di u corpu constante per mantene u metabolismu normale. U corpu mantene un equilibriu dinamicu di a produzzione di calore è a dissipazione di u calore attraversu u sistema di regulazione di a temperatura di u corpu, in modu di mantene a temperatura di u corpu core à 37.0 ℃-04 ℃. In ogni casu, durante u periodu perioperativu, a regulazione di a temperatura di u corpu hè impedita da l'anestesia è u paci hè espostu à un ambiente friddu per un bellu pezzu. Ci hà da purtà à una calata in u regulamentu di a temperatura di u corpu, è u paci hè in un statu di bassa temperatura, vale à dì, a temperatura core hè menu di 35 ° C, chì hè ancu chjamatu ipotermia.
L'ipotermia ligera si trova in u 50% à u 70% di i pazienti durante a cirurgia. Per i malati cù malatie severi o una mala forma fisica, l'ipotermia accidentale durante u periodu perioperativu pò causà dannu seriu. Per quessa, l'ipotermia hè una complicazione cumuni durante a cirurgia. I studii anu dimustratu chì a rata di mortalità di i malati di l'ipotermia hè più altu ch'è quella di a temperatura di u corpu normale, in particulare quelli chì anu traumu severu. In un studiu realizatu in l'UCI, 24% di i pazienti morse di l'ipotermia per l'ora di 2, mentre chì a rata di mortalità di i malati cù a temperatura di u corpu normale in i stessi cundizioni era 4%; L'ipotermia pò ancu purtà à a coagulazione di sangue ridutta, ritardata a ricuperazione da l'anesthesia, è l'aumentu di i tassi d'infezzione di ferita. .
L'ipotermia pò avè una varietà di effetti avversi nantu à u corpu, per quessa hè assai impurtante di mantene a temperatura normale di u corpu durante l'operazione. Mantene a temperatura normale di u corpu di u paziente durante l'operazione pò riduce a perdita di sangue chirurgica è a trasfusione di sangue, chì conduce à a ricuperazione postoperatoria. In u prucessu di cura chirurgica, a temperatura di u corpu normale di u paci deve esse mantinutu, è a temperatura di u corpu di u paci deve esse cuntrullata sopra à 36 ° C.
Per quessa, durante l'operazione, a temperatura di u corpu di u paziente deve esse monitoratu in modu cumpletu per migliurà a sicurità di i pazienti durante l'operazione è riduce e complicazioni postoperatorie è a mortalità. Duranti u periodu perioperativu, l'ipotermia deve suscitarà l'attenzione di u persunale medico. Per risponde à i bisogni di a sicurità di u paziente, l'efficienza è u prezzu bassu durante u periodu perioperativu, i prudutti di a serie di gestione di a temperatura di u corpu MedLinket anu lanciatu una sonda di temperatura dispunibile, chì pò monitorà in modu efficace i cambiamenti in a temperatura di u corpu di u paziente durante l'operazione, in modu chì staff medicale pò andà à u currispundenti in tempu Insulation rimedii.
Sonde di temperatura à gettà
Sonde di temperatura di a superficia di a pelle dispunibuli
Sonde di temperatura di u rectu, oesofago a gettu
Vantaghji di u produttu
1. Usu unicu pacienza, senza infezzjoni croce;
2. Utilizendu termistore d'alta precisione, a precisione hè finu à 0,1;
3. Cù una varietà di cavi adattatori, cumpatibili cù diversi monitori mainstream;
4. Una bona prutezzione d'insulazione impedisce u risicu di scossa elettrica è hè più sicura; impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione per assicurà a lettura curretta;
5. A scuma viscosa chì hà passatu l'evaluazione di a biocompatibilità pò riparà a pusizione di misurazione di a temperatura, hè cunfortu di portà è ùn hà micca irritazione à a pelle, è a cinta riflettente di spuma isola in modu efficace a temperatura ambientale è a radiazione luminosa; (tipu di a superficia di a pelle)
6. U casu di PVC medicale blu hè liscia è impermeabile; a superficia guaina tonda è liscia pò fà stu pruduttu senza inserzione traumatica è rimuzzioni. (sonde de température du rectum/esofago)
Tempu di post: 09-09-2021